Avatar billede karsberg Nybegynder
03. april 2004 - 18:04 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

er det godt

downloadhastighed 1200 kbs
upload ca 300 kbs
er det godt eller dårligt
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2004 - 18:07 #1
for mig lyder det ganske udemærket
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 18:41 #2
Hvis det er den effektive hastighed er det rigtigt godt
Avatar billede popsy Novice
03. april 2004 - 18:44 #3
Det kommer vel an på hvad du er blevet lovet? :)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2004 - 19:17 #4
ja klart hvis ham er lovet en 2 mb linie er det jo ikke godt men er han lovet 1024/256 er det jo rigtigt flot
Avatar billede popsy Novice
03. april 2004 - 19:21 #5
Yeps det jeg tænkte på :)

Udfra tallene vil jeg skyde på en stofalignende forbindelse, med 1024/256, og så er der slet ingen grund til klage :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 19:31 #6
Nej slet ikke - stofanets effektive hastighed ligger på ca. 120 kbps ned og 30 op - så det er vist RIGTIGT godt.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2004 - 19:33 #7
men generelt så ja så er det rigtig flotte tal jeg gerne ville have lol
Avatar billede popsy Novice
03. april 2004 - 19:34 #8
damn, så ikke han skrev kb/s :D Den firbindelse ville jeg sq osse gerne ha :D
Avatar billede karsberg Nybegynder
03. april 2004 - 22:14 #9
det er stofanet jeg har
og det er den der hedder 1024/256
så det ser ud til jeg ikke er blevet snydt : )
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2004 - 22:17 #10
det er du bestemt ikke
Avatar billede karsberg Nybegynder
03. april 2004 - 22:20 #11
har lige testet igen og den siger stadig 1203 i download
og 312 i upload
men i snakker om effektivt hastighed hvad mener i helt præcis med det??
Avatar billede arlet Juniormester
03. april 2004 - 22:21 #12
Hvor har du testet henne??
Avatar billede karsberg Nybegynder
03. april 2004 - 22:24 #13
http://81.19.245.211/speedtest/start_test_2.html

ved ikke om det er det rigtige sted at teste??
Avatar billede arlet Juniormester
03. april 2004 - 22:28 #14
Har også stofanet og min siger 1264 / 279

Så det er nok ikke helt ved siden af.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2004 - 22:34 #15
udemærket test
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2004 - 22:35 #16
min lå på 268/257 på min 256/256 forbindelse
Avatar billede karsberg Nybegynder
03. april 2004 - 22:36 #17
okay så ser det ud til at testen er god nok
der er ikke så mange point at dele ud men smid et svar jer der vil have.
Avatar billede arlet Juniormester
03. april 2004 - 22:37 #18
ok
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester