Avatar billede lomse Nybegynder
05. april 2004 - 15:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver til AOC spectrum 9Glr

Hej Experter.
Jeg mengler en driver til overnævnte skærm, jeg har selfølgelig være på AOC hp og hentet den de siger de har, men problemet er bare at nå jeg forsøger at instalere den siger kan den kun finde  den til 17" skærmen som heder 7Glr, der er godt nok en fil, som heder 9Glr, men den vil ikke installere den.

Kan nogen hjælpe med at få den riget driver eller få den jeg har installeret rigtigt.
Avatar billede lomse Nybegynder
05. april 2004 - 15:53 #1
Køre winxp pro
05. april 2004 - 20:05 #2
du behøver ik en driver til skræmen.....

jeg køre med en AOC Spectrum 9Glrs

og jeg bruger bare en plug and play driver.

windows plejer selv at finde den....
Avatar billede lomse Nybegynder
05. april 2004 - 20:13 #3
Det er rigtigt, men så passer Hz ikke og der kommer meget moire på skærmen, det fik jeg ikke med den originala driver.
Avatar billede lomse Nybegynder
13. april 2004 - 10:28 #4
Lukker spm.