erfaringer med internetudbyderer
Hej.Jeg leder efter en ny internetudbyder. Jeg har nu Cybercity og er ikke tilfredse med dem. Ustabile, dårlig kundeservice, høje priser mm.
Jeg skal bare høre om nogle af de andre. Har tænkt lidt på tele2 med ved kun at der priser er billige.
