Ny komputer-Ingen Internet instil - hvorfor.
Sådan et lille forklarings spørgsmål ???Har købt ny komputer, på min gamle var jeg opkoblet gennem TDC til adsl-bredbånd ( via telefonlednig ).
Jeg ringer til TDC hotline og spøger hvad jeg skal indstille på min computer for at komme på nettet...svar ingenting....jeg ????. Kun opsætning af mails.
1. Er der nogen der kan forklare dette ?
2. Der var forudinstalleret Tiscali på min nye komputer, kan det tænkes jeg køre på Tiscali-bredbånd (har ikke registreret mig hos tiscali)?
3. er der forskel på webspeed-bredbånd (antenne) og tlf-ledning, fordi en ven har sagt at han skulle opgive sine indstillingsværdier igen efter en Format-c handling ?
...håber i forstår, ellers spørg...
mvh
