Avatar billede bloody-123 Nybegynder
09. april 2004 - 23:48 Der er 35 kommentarer og
2 løsninger

Fejl melding på internettet

hej...
jeg få fejl meldinger på mit net næsten hvergang jeg hoppper ind på en ny hjemmeside?kan det være min popupblocker?eller hva kan det være..der står også noget med debbuged?:S fatter ikk hvad det er men håber i kan hjælpe...:D
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
09. april 2004 - 23:53 #1
Min mail er hejmeddig2003@hotmail.com
Avatar billede s_f Nybegynder
09. april 2004 - 23:56 #2
Hvorfor et program er det der melder fejl, explorer? eller din popup killer mm.? kan du uddybe det lidt?
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
09. april 2004 - 23:57 #3
det er I min explorer som den melder fejl:(??HJÆLP!!!
Avatar billede s_f Nybegynder
09. april 2004 - 23:58 #4
har du SP1 installeret?
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
09. april 2004 - 23:59 #5
ved ikk:S??

er ikk så meget computer geni...derfor jeg også søger hjælp til computere;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2004 - 00:00 #6
Styresystem?
Browser?
Hvad har du prøvet selv?
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:01 #7
Ja vi mangler lidt mere info, hvis du kører XP kunne du jo prøve at installere SP1 http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:03 #8
hvordan ser man hva for et internet man har...om det er explorer version 4,5 eller 6?
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:05 #9
Åben explorer, tryk Hjælp > om internet explorer, der skulle det står.
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:06 #10
Hvorfor et styresytem brugte du?
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:07 #11
jeg bruger win xp pro og det er 6.0(explorer) men der står noget med sp1 derinde:S...så den mangler jeg vidst ikk??
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:10 #12
ok, du kan lige prøve at højre klikke på denne computer, der kan du se hvis der stå service pack 1, så har du den ;) Men så er vi altså nød til at vide vilken fejl du for, ellers kan jeg ikke lige komme på noget. er det på alle sider du besøger?
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:11 #13
nej det er ikk på alle men de hedder ngoet forskelligt hver gang:S
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:12 #14
og der står sp1?? har du MSN så kan jeg lige sende screen shot?
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:12 #15
Ok, hvad skriver den?
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:13 #16
Nu ska jeg lgei se om jeg kan finde en af fejlene
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:15 #17
der opstod en fejl under kørelsen?
vil du søge efter fejlen
linje:57
fejl:havespider is undefinded

det skriver den
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:19 #18
Hmm, har du ændret ved noget fornylig? jeg kan ikke helt hitte ud af hvad der er galt, det kan jo være så mange ting, jeg ville nok prøve at installere SP1 til explorer ftp://ftp.sdu.dk/pub/microsoft/ie60sp1/dk/ie6sp1.zip, ellers kan du prøve at køre system gendandelse.
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:20 #19
kan du skrive linket til en side du for fejl på?
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:21 #20
okai takker jeg prøver dit råd...Du har været en stor hjælp;)..du sku vel  ikk hva nogen ddr ram liggende?ses
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:22 #21
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:22 #22
Nope ;) jeg bruger skam alle mine 1024 DDR ram :P, men giv lige lyd fra dig, hvis du for det til at virke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2004 - 00:22 #23
åben Internet Explorer - gå i Funktioner - Indstillinger - vælg fanebladet Avanceret - sæt vinge i "Deaktiver scriptfejlfinding"

Nu får du ikke beskeden længere - men vi skal stadig finde ud af hvorfor du får fejlen ;)
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:23 #24
Du kan da også lige prøve med en anden browser http://www.mozilla.org/ er rigtig god, med indbygget popup killer
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:24 #25
okai takker
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:28 #26
hey gutter det er løst nu..takker john stigers...I gave gode råd;)
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:30 #27
godt så ;) så må du jo lige sige hvem af os der skal lægge et svar så vi kan få lukket igen.
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:31 #28
kan I ikk dele? eller må den først som gør det får point?
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:32 #29
Jo vi kan sagtens dele ;)) vent lige os se om john_stigers lægge et svar, så marker du bare begge vores navne, ved at holde Ctrl i bund.
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:33 #30
okai:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2004 - 00:33 #31
OK ;)
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:34 #32
er i tilfreds nu?:P
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 00:35 #33
Meget, lol :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2004 - 00:35 #34
Jep ;)
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:35 #35
der kommer ingen RAM frem på den hjemmeside der:S???
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2004 - 00:37 #36
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
10. april 2004 - 00:38 #37
john..jeg ska købe RAM;D...har du nogen billige nogen DDR?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester