For langsom forbindelse
Efter at jeg har installeret XP pro på min fars gamle computer, vil han sanaloge modem ikke koble op med mere en 31 kb. Tidligere kørte det under 98 og der koblede det perfekt op med 56 kb.Jeg har prøvet - syntes jeg selv - alt.
Linien er blevet målt for støj. Jeg har tjekket at det er den rigtige modem driver. Og der var ingen problemmer med at installere modemet fra XP, det rigtige modem blev fundet så det kan ikke være det .
Er der nogle gode forslag ?
