Avatar billede nbainfodk Nybegynder
14. april 2004 - 22:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tryk på tshirt

www.nbainfo.dk afholder en gang streetbasket i år - og til den lejlighed vil vi gerne have et par tshirts med lidt tekst, evt. adressen på hjemmesiden.

Jeg har indtilvidere kun fundet en side, vil gerne se om der er steder der er biligere.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. april 2004 - 10:04 #2
Gør det selv - Du kan i enhver velassorteret boghandel købe papir til inkjetprintere du kan stryge på t-shirts. Det fungerer godt og er billigt :)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
16. april 2004 - 13:15 #3
Avatar billede rs2000 Nybegynder
16. april 2004 - 13:15 #4
ups den var der sq i forvejen :-( Sorry
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
29. juni 2004 - 21:54 #5
Undskyld for den lange ventetid :)..