Avatar billede delphidaner Nybegynder
09. februar 2001 - 21:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Marker Hotmail e-mails som uåbnet

Davs! Jeg kunne godt tænke mig at kunne markere e-mails som uåbnet i Hotmail. Er det muligt, og i så fald, hvordan gør jeg?

Jeg bruger en IE til at læse min hotmail.
Avatar billede magnus48 Nybegynder
09. februar 2001 - 21:21 #1
øøøhhh hvorfor skulle du det?
Avatar billede delphidaner Nybegynder
09. februar 2001 - 21:37 #2
Jeg har en vane med aldrig (eller yderst sjældent) slette mine e-mails (man kan jo godt få brug for at læse en gammel e-mail igen), så det bliver til en hel masse. Jeg checker tit mine e-mails ude på skolen, hvor jeg hurtigt skimmer igennem, og ser, hvad de handler om. Jeg foretrækker, at de er sorteret alfabetisk efter afsender. Når jeg har god tid til at kigge mine e-mails igennem, så er det bøvlet at sidde og bladre dem igennem, for at se, hvilke e-mails man har fået tilsendt. Derfor kunne det være praktisk at kunne markere dem som uåbnet igen, så de er lette at finde senere, blandt alle de andre.

Jeg har før haft andre e-mail-adresser, hvor man kunne det samme, så det er nok også fordi jeg er vant til at have mulighed for at bruge den funktion.

Kan det lade sig gøre med Hotmail?
Avatar billede hotpop Novice
09. februar 2001 - 22:04 #3
har lige oprettet en hotmail og svaret er nej. Du er nok nødt til at sortere dem efter dato i stedet for efter modtager for at kunne finde ud af hvilke der er de nyeste.
Avatar billede delphidaner Nybegynder
10. februar 2001 - 11:35 #4
Ups... det havde jeg ikke tænkt på, men det har du ret i (hvornår lærer jeg at tænke selv, inden jeg spørger andre). Jeg kan godt lide at de står i alfabetisk orden, men jeg kan jo lige sortere efter dato, når jeg skal finde de nyeste.