Avatar billede ronnib Nybegynder
17. april 2004 - 21:37 Der er 12 kommentarer

Findes det?

Hej

Jeg mangler et program som kan gøre sådan at når jeg trykker på "Space", så tror computeren at jeg trykker på "End" og "Home" på sammetid. Findes sådan et program?

På forhånd tak, Ronni
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
17. april 2004 - 21:43 #1
Det tror jeg ikke, men hvad skal du bruge det til, for så kan jeg da prøve at søge efter det...

S.R.
Avatar billede ronnib Nybegynder
17. april 2004 - 21:43 #2
Hmm, det er jeg ked af at høre :( Jeg skal bruge det til et spil jeg spiller...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. april 2004 - 21:47 #3
Hvilket spil? det kan man at man kan 'binde' taster via en konsol (console)..
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
17. april 2004 - 21:47 #4
Har spillet ikke en settings.ini fil i sin mappe (eller lign. fil), hvori alle dine key-bindings står??? For jeg mener at man kan multi-binde en key, så 1 tryk giver 2 kommandoer... Du kan også prøve at ændre de 2 kommandoer hvor End og Home er bindet til, så begge kommandoernes bind-key er Space...

Ellers kan du alternativt prøve at ændre dine bindings fra End/Home til Space på begge de kommandoer som End og Home er bindet til...

S.R.
Avatar billede ronnib Nybegynder
17. april 2004 - 21:50 #5
Det fatter spillet nemlig ikke :( Forstår ikke hvorfor...
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
17. april 2004 - 21:51 #6
Hvad hedder spillet???

Så vil jeg lige prøve at søge lidt på emnet...

S.R.
Avatar billede ronnib Nybegynder
17. april 2004 - 21:59 #7
Spillet hedder Assault - er forholdsvis ukendt...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. april 2004 - 22:00 #8
kender det ikke.. ;-)

-- Hopper ud af spm'et.. hvis I vil mig noget, fang mig et andet sted :-)
Avatar billede ronnib Nybegynder
17. april 2004 - 22:02 #9
men det er jo ikk så meget spillet - men der må da være en program som kan gøre det?
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
17. april 2004 - 22:08 #10
Som jeg sagde før, så tror jeg ikke der findes et program som gør det du vil ha'...

Men prøv at gå ind under producentens hjemmeside, og kig under links/community for links til fan-sider... Der kan man som regel finde noget på forums, eller selv oprette et spm. ang. det du søger...

S.R.
Avatar billede mj89dk Nybegynder
17. april 2004 - 22:17 #11
Kan du ikke bare bruge EZ Macros?
Avatar billede ronnib Nybegynder
17. april 2004 - 22:36 #12
mj89dk: det kan jeg sikkert. men hvordan fungere det? ville være dejligt hvis du kunne fortælle mig det...