Avatar billede mindfreak Nybegynder
19. april 2004 - 15:43 Der er 6 kommentarer

Er du haj til Flash eller en fantastisk Illustrator?

Jeg søger et par faste freelancere inden for følgende områder:

-------------------------------------------------------------
Flash Animator som kan varetage følgende arbejdsopgaver:

- Splash Introer
- Banners
- Headers
- Hele websites
- m.m.
-------------------------------------------------------------
Illustrator som kan varetage følgende arbejdsopgaver:

- Karakter tegninger
- Toons (ala http://twistedbydesigns.com/toons.htm)
- Logo design
- Gerne med kendskab til design af font typer (ikke et krav)

-------------------------------------------------------------
OBS!
En del opgaver vil være inden for "Adult" kategorien og kendskab eller lyst til at arbejde med denne, ganske indbringende, branche er en fordel.
-------------------------------------------------------------

Aflønning vil typisk ske pr. opgave, men jeg er interesseret i at finde et par FASTE freelancere som jeg kan arbejde tæt sammen med hver gang. Vi er idag en fast Grafiker (mig) og en fast .asp programmør.

Jeg kan kontaktes på icq: 83464719 eller på msn hansen@mindfreak.dk (eller email).
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
19. april 2004 - 15:51 #1
Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg sagde op og startede som selvstændig for godt et halvt år siden. Du kan se mit portfolio på www.larsholmgaard.dk - jeg har i al beskedenhed lavet alt, hvad du ser.

Det inkluderer 3D grafik, animation, flash programmering, webdesign, tryksager, php programmering, fotos osv. så det meste er muligt - jeg laver alt mit materiale selv.

Du er velkommen til at kigge rundt på mit site og læse mine kommentarer til hvert projekt. :-)

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål - kontaktoplysninger finder du på sitet.

mvh
Lars Holmgaard / larsholmgaard.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2004 - 16:34 #2
jeg kan kontaktes på nikolajdu3@hotmail.com for yderligere info.
Avatar billede oersted Novice
20. april 2004 - 00:03 #3
Avatar billede jaspers_cool Nybegynder
21. april 2004 - 11:56 #4
www.ipoint.dk

ja@ipoint.dk
Avatar billede mindfreak Nybegynder
24. april 2004 - 09:29 #5
Tak for svarene vi er ved at gennemgå informationer nu, og vender tilbage snarest med mere info!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:33 #6
...lukketid for spørgsmålet? :-)