Avatar billede surfersinfo Nybegynder
10. februar 2001 - 17:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vurdere menu

Hey folks
Gider I at sige jeres mening om min menu som jeg lige er blevet færdig med. Passer menuen til resten af sitet? Må gerne komme med kommentarer til resten af sitet også...;>

Erling
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
10. februar 2001 - 17:19 #1
Adressen er: www.surfersinfo.dk
Avatar billede jmf Nybegynder
10. februar 2001 - 17:24 #2
Hmmm, jeg synes ikke rigtigt at den gule baggrund ved mouse over passer til resten af farverne.

- JmF
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 17:28 #3
Knapperne er da ok, men havde du brugt samme stil som under \"brugtbørsen\" havde det været mere tjekket...
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
10. februar 2001 - 17:30 #4
Jeg prøver lige at sætte den gamle menu tilbage - så kan i vurdere hvad der er mest tjekket.
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
10. februar 2001 - 17:34 #5
Er den gamle bedre?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 17:35 #6
oki... Anyway afviser man ikke svar i denne kategori. Du spørger og får svar. At vi ikke synes den er fed er jo vores mening og derfor rigtig.

Anyway, vi giver det et skud til.
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
10. februar 2001 - 17:38 #7
Det var ikke derfor - jeg ville bare ikke lige have at spørgsmålet skulle dø hen efter at 2 havde svaret - det er vel ok?

Det er jo trods alt en smags sag når det kommer til design - så jo flere der svarer er lidt mere værd for mig hvis du forstår...?
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
10. februar 2001 - 17:40 #8
Nikolaj: enhver kritik er jeg glad for...;>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 17:46 #9
surfer - No offense.

Men der findes altså ingen forkerte svar på sådan et spørgsmål. Det skulle nok også have været i \"Sitevurdering\" frem for \"Fri Debat\". Nok om det.

Lav være med at ændre det link du allerede har givet. Læg den gamle version ud med et andet link så alle kan se forskellen. De skal nok komme, men det tager lidt tid.

/Nikolaj
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. februar 2001 - 17:49 #10
Prøv at teste din website på denne side:

http://websitegarage.netscape.com

/per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 18:06 #11
Troede du gav lyd når du havde lagt den ud.

Jeg synes klart den hvide er bedre om end en mouseOver farve ville gøre den klart bedre.

/Nikolaj
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. februar 2001 - 06:28 #12
Nicolaj du løber med pointsene.
Jeg har ændret Menuen endnu en gang.
Det var meningen at mouseovereffekten skulle matche til sitets orange farve.
Check it out.....;>
Er det ikke bedre?
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. februar 2001 - 06:29 #13
Yeps Per - No-netscape users....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. februar 2001 - 08:18 #14
Det er amatører der kun tester deres websites på Explorer platformen.Exploreren er nemlig fyldt med fejl.

/per
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. februar 2001 - 11:00 #15
Ja - det har du sikkert ret i.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. februar 2001 - 11:26 #16
Jeg blev undervist i webdesign på en Windows NT platform, men lærerne rådede os til at teste html siderne i Netscape. Det er fordi IE ikke fanger mange fatale syntax fejl.

/per
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. februar 2001 - 13:33 #17
Ok!
Under alle omstændigheder så har jeg taget jeres råd til mig.
Hvis I vil se resultatet, kan I jo bare smutte forbi sitet. (www.surfersinfo.dk) .