Avatar billede mulbo Nybegynder
20. april 2004 - 16:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP. Jeg kan ikke starte windows eller console

Jeg kunne ikke huske mit password, så derfor fandt jeg siden
http://www.digitalwebcast.com/2002/03_mar/tutorials/cw_boot_toot2.htm...
da jeg havede hørt man bare kunne slette den fil... så det gjorde jeg....
Men jeg har så læst mig til jeg skal kopier windows/repair/sam over bagefter....
Men jeg har det problem jeg kan ikke komme ind i console mere :/ mit password virker ikke.... ikke mit gamle administrator password eller ingen ting....

HVAD GØR JEG?...
Kan man få et program så jeg kan boote op i fx. cmd (som winXpCD) så jeg kan få kopieret den fil over?....

Meget vigtigt!
Avatar billede snakeeye Nybegynder
20. april 2004 - 16:20 #1
jeg henviser til dette sp.:
http://www.eksperten.dk/spm/388018
Avatar billede mulbo Nybegynder
20. april 2004 - 16:23 #2
Jeg har ikke diskette drev :/
Avatar billede raphiron Nybegynder
20. april 2004 - 16:38 #3
www.knoppix.net - med det kan du boote din pc op via en CD... Du får således adgang til dit windows drev, dog skal det siges at denne metode ikke virker hvis dit windows drev er ntfs, idet knoppix ikke kan skrive til et ntfs drev.
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. april 2004 - 17:37 #4
Hvis du ikke kan bruge Knoppix, så prøv den her:http://www.ultimatebootcd.com/
Avatar billede victor-1 Nybegynder
21. april 2004 - 01:01 #5
Går ud fra at det her handler om at redde data.
En nem metode ville derfor være, at smide harddisken over i en anden pc og kopiere det nødvendige over. Senere når Windows evt. er geninstalleret/repareret kan data hentes tilbage på samme måde.

Nem og skud sikker metode ;o)
Avatar billede mulbo Nybegynder
21. april 2004 - 15:33 #6
Magictouch..... kan du ikek lige skrive et svar?... den cd var genial! :D
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. april 2004 - 17:57 #7
Joh tak;) ja det er den, kan godt forstå de skriver -Ultimate;)
Avatar billede mulbo Nybegynder
21. april 2004 - 21:04 #8
Jepper.... Den er sgu vild nok ;)