Avatar billede henrikbremer Nybegynder
20. april 2004 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærm slukker ved Win XP start efter DirectX9.0b installation

Jeg har nu to gange i træk måtte reinstallere min PC, da skærmen gik i sort. Jeg fandt ud af, at det sker hver gang jeg installere DirectX9.0b med windowsupdate.com.

Nu gider jeg ikke geninstallere igen, og håber i øvrigt på, at det kan lade sig gøre at. Jeg har et Radeon 9500 pro kort, på en P4 2400 mhz maskine.

Nogen forslag?
Avatar billede stig3 Mester
20. april 2004 - 18:12 #1
prøv at tage den nyeste driver fra www.ati.com
Avatar billede henrikbremer Nybegynder
20. april 2004 - 18:15 #2
Kan jeg det, når jeg kun kan bruge PC'en in fejlsikret tilstand. Jeg har i øvrigt lige hentet den nyeste driver jeg kunne finde på www.windowsupdate.com...
Avatar billede henrikbremer Nybegynder
20. april 2004 - 18:35 #3
Det virkede, hvordan giver jeg dig pointene?
Avatar billede stig3 Mester
20. april 2004 - 19:10 #4
ved at jeg svarer :)

Dem der ligger på windowsupdate er dem, der er testet af microsoft selv. Derfor er det sjældent den nyeste.....