Hjemmenetvæk mellem win-98 se og XP computer
Jeg er en pc-dumkopf, der har købt en ny bærbar. Nu vil jeg som så mange andre før mig gerne overføre en masse filer fra min gamle stationære. Jeg har netværkskort i min nye og har købt et til den gamle. Herudover har jeg købt et cross-over kabel. På den bærbare pc er der XP og på den stationære er der win 98 se. Ifølge XP skulle man kunne køre dens hjemmenetværksguide på 98 se. Dette kan vil dog ikke lykkes. Herudover har jeg prøvet en masse ting, som nok kun har gjort det værre... Derfor ville jeg være taknemmlig, hvis der er en venlig sjæl der kan guide mig igennem processen...Det er muligt det er mange point jeg vil uddele, men jeg tror at det tager lidt længere tid en først antaget.. På forhånd tak
