Avatar billede garrett Seniormester
23. april 2004 - 15:55 Der er 1 løsning

Flytte musen mellem 2 skærme

Hejsa Alle :]

Jeg har lige sluttet en ekstra skærm til mit Radeon 9600Pro på DVI-udgangen, da jeg gerne ville bruge den til ekstra "skrivebordsplads", jeg har installeret ATI's HYDRAVISION og kan også sagtens flytte åbne vinduer/programmer over på den sekundære skærm, men kan ikke få musen med.
Hvordan gør jeg så jeg kan flytte musen med ?

På forhånd tak
Avatar billede garrett Seniormester
23. april 2004 - 16:02 #1
fandt så lige ud af at man skal bestemme hvilken rækkefølge skærmene så i i driveren :)