Internet på bærbar via T610 mobil med GPRS
Jeg prøver at komme på Internet via min SE T610. Jeg er blevet oprettet ved Sonofon med GPRS og det virker fint, jeg kan sagtens kommer på nettet på min mobil.Jeg har så hentet noget software ved SonyEricsson.com + opdatering til modemscripts i XP, og opsat det som de foreskriver!!
Jeg køre via Infrarød, men når jeg prøver at komme på nettet på min bærbar via min telefon, så kommer følgende fejl:
"Fejl i forbindelse med oprettelse af forbindelse til Barbar" (Fejl 777: modem eller anden forbindelsesenhed fungerer ikke)
Nogle der kan hjælpe?
