Avatar billede inger47 Nybegynder
03. maj 2004 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan i så på denne menu / billeder

hey

er der ikke en som kan finde ud af hvor jeg kan sætte billeder ind efter min menu boks
det er menu øverst på siden 3stk jeg skal gerne have et billed ind efter hver knap please.............
knus

siden er  www.undervisning.nu/inde.htm
Avatar billede evolutionsix Nybegynder
03. maj 2004 - 21:50 #1
hvor skal de billeder være helt præcis og hvormange er det? og hvad er størrelerne på dem....
Avatar billede inger47 Nybegynder
03. maj 2004 - 22:13 #2
de skal være i forlængelse af menu knapperne 3stk. 1 til hver knap str. lille
Avatar billede knudgert Nybegynder
03. maj 2004 - 23:10 #3
Find en bedre menu, den opfører sig meget underligt er kun synlig når man kører musen over, flashmenuen ses heller ikke (i Mozilla).
Tjek dine sider med andet end IE og find gerne noget andet end Word til at lave hjemmeisder i.
Avatar billede inger47 Nybegynder
07. maj 2004 - 08:05 #4
jeg finder på noget andet