Adsl virker ikke po bærebar-Pc
Jeg har en compaq bærbar pc det er mærkligt jeg kan ikke få den på nettet der er instaleret win me på og jeg har en adsl linje fra tdc min anden pc vil gerne gå på nettet det er kun compaqen der ikke vil.jeg har kørt guiden internet forbindelse på den men det virker ikke er der et lyst hovede der lige ved hvad jeg kan gøre.
Jeg har normalt 2 pcere på same adsl og det virker fint det er kun når jeg skifter over til compaqen der kommer noget i-vejen.
