Avatar billede skab Nybegynder
08. maj 2004 - 14:32 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Internet i Højbjerg ved Århus

Hejsa

Vi kigger på lejlighed i Højbjerg, men da det er ret afgørende for os, at vi også kan kobles på nettet der, vil jeg høre, om der er nogen herinde, der ved hvilke muligheder der er herfor i pågældende område!??

Vi har indtil videre kontaktet Stofa og TDC, som ikke har nogen dækning derude. TDC er dog ved at udvide deres område, men de kan ikke på nuværende tidspunkt sige, om de dækker derude til september, hvor vi står og skal flytte...

Et 56k-modem er IKKE en mulighed!! :-)

På forhånd mange tak

/skab
Avatar billede skab Nybegynder
08. maj 2004 - 14:48 #1
Nærmere betegnet er adressen Oddervej 171, 8270 Højbjerg
Avatar billede espersen Novice
08. maj 2004 - 14:51 #2
er der ikke kabelTV ?

hvis ikke TDC kan klare det med ADSL - dvs. rå kobber - så kan andre  ADSL heller ikke.
Avatar billede skab Nybegynder
08. maj 2004 - 14:53 #3
Jo der er TDC kable-tv...Så mener du altså at vi er reddet :-)?
Avatar billede espersen Novice
08. maj 2004 - 14:59 #4
muligvis kan du få noget via Dansk Kabel TV ?! (ligner Stafa meget)
mon ikke det hedder Webspeed nu ?
http://tdckabeltv.dk/?UniversID=8
Avatar billede espersen Novice
08. maj 2004 - 15:02 #5
Avatar billede skab Nybegynder
08. maj 2004 - 15:05 #6
Så det er ikke muligt?...*snøft snøft*
Avatar billede espersen Novice
08. maj 2004 - 15:20 #7
det ser skidt ud.... ellers måske noget satelit internet ? (men kender ikke til priser/udbydere...)
Avatar billede skab Nybegynder
08. maj 2004 - 15:23 #8
Så det er altså ikke muligt med ADSL slevom der er kabel-tv? Vi har fået at vide, at der ER kabel-tv...
Avatar billede espersen Novice
08. maj 2004 - 19:55 #9
TDC skal have ændret det førend det kan lade sig gøre.... det skal "ombygges"
Avatar billede skab Nybegynder
16. maj 2004 - 22:22 #10
Vi har nu snakket med TDC, og det skulle være muligt at få ADSL hos dem :-)
Avatar billede skab Nybegynder
16. maj 2004 - 22:23 #11
Vi slår derfor halv skade - Tak for hjælpen alligevel :-)
Avatar billede espersen Novice
17. maj 2004 - 08:38 #12
dejligt ;o)  - ville heller ikke kunne undvære en ordenlig forbindelse...
Avatar billede skab Nybegynder
17. maj 2004 - 09:33 #13
Nej, det er jo det! Man er helt afhængig af det 'forbandede' skidt :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester