Avatar billede mamame Nybegynder
08. maj 2004 - 14:57 Der er 5 kommentarer

Kopier en hjemmeside ned på hardisken

Hej,
Mangler lidt hjælp.
Findes der et program, der kan hente hele hjemmesiden ned, så man kan klikke rundt på den uden at være på nettet ?

jeg skal på messe, og skal sælge ting via min hjemmeside.
Men jeg gider pt. ikke betale for en internetforbindelse, så jeg ville gerne have at kunderne skal kunne komme rundt på mine sider og bestille fra dem uden at være på nettet.

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. maj 2004 - 15:03 #1
Du har vel et ftp program, som du brugte til at uploade din hjemmeside med, du kan også downloade med dette program - og er din side statisk (html only), kan du uden videre browse rundt lokalt.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. maj 2004 - 15:04 #2
ahh... fik ikke læst ordentligt :)

Du vil gerne have at der kan bestilles fra din hjemmeside, uden at man er på nettet? Den går ikke.
Avatar billede mamame Nybegynder
08. maj 2004 - 15:05 #3
jeg har ikke et ftp program, da jeg har et online shopsystem jeg bruger !
Men kan jeg hente hjemmesiden ned med sådan et ?
Avatar billede mamame Nybegynder
08. maj 2004 - 15:08 #4
Nej, jeg vil gerne have at man kan kigge rundt på den, og bestille. det kan man evt. bare gøre fra en ordre seddel som ligger ved siden af :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. maj 2004 - 15:08 #5
case: du skal på messe, og vil gerne have at dine kunder kan bestille varer på din hjemmeside, fra en computer du opstiller på denne messe - korrekt?

I såfald, det kan godt lade sig gøre, du kan installere en server lokalt, samt en database - samme som du har liggende online. Hjemmesiden kan downloades med ftp.

Det lyder dog ikke som en optimal idé, hvad hvis der samtidig med at du sælger "lokalt", sælges online? Så passer dine faktura numre ikke længere etc.
En net forbindelse er nok så billig, at besværet den anden vej er for stort.