Avatar billede bkhansen Novice
08. maj 2004 - 15:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DHCP og ipconfig /renew fejl

Hejsa.
Jeg kan ikke komme på nettet med min bærbar.

Jeg ved der ikke er noget galt med switchen og at kedningerne ikke fejler noget.

Det er flere der har haft problemet, men synes ikke rigtig de har fundet en løsning?
http://www.eksperten.dk/spm/476201
http://www.eksperten.dk/spm/479612

Jeg har faktisk de samme problemer:
1) Kan ikke komme på nettet!
2) Kan ikke renew min ip adresse!
3) Jeg har samme indstillinger på min anden bærbar, men da virker det fint og kan godt renew ip.

Har hørt det er en fejl i xp ? Hvad kan jeg gøre for at rette den? Vil IKKE formatere!

Håber i kan hjælpe! ;-)
mvh
Brian Hansen
Avatar billede fromsej Praktikant
08. maj 2004 - 15:06 #1
Et skud fra hoften:
Hent de her to programmer:
http://cexx.org/lspfix.htm - http://cexx.org/lspfix.zip
http://members.shaw.ca/techcd/WinsockXPFix.exe - Winsockfix.
Kør først LSPfix, sæt flueben i I know what I am doing, klik på finish, genstart så burde det virke.
Gør det ikke det, så prøv det andet program, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen.
De to programmer fylder ikke mere end de begge to kan være på samme diskette.
Avatar billede bkhansen Novice
08. maj 2004 - 15:12 #2
Kan ikke hente programmet. Serveren er nede åbenbart? Du kan sende det til :
m0204(snable-a)owa.dk
Avatar billede fromsej Praktikant
08. maj 2004 - 15:19 #3
Mail sendt.
Avatar billede bkhansen Novice
08. maj 2004 - 15:26 #4
Nu er den ved at genstarte. Den skrev:

0 namespace removed
0 namespace renumbered
0 protocol provider removed
0 protocol provider renumbered
Avatar billede bkhansen Novice
08. maj 2004 - 15:31 #5
Det er det samme som før. Nu prøver jeg det andet program. Er ved at tage backup af reg
Avatar billede bkhansen Novice
08. maj 2004 - 15:36 #6
Sådan Chef! Det var lige det sidste program der gjorde udfaldet ;-)

Hvor kan jeg finde informationer om dette problem i XP?
Avatar billede fromsej Praktikant
08. maj 2004 - 15:46 #7
Godt.*S*
Det sidste spørgsmål bliver jeg dig svar skyldig på, det eneste jeg kan regne ud er at din Winsock har været i uorden.
Du skal ikke give 200 point for det her, 15 er rigeligt. ;o)
Så læg et svar selv og tag de 185 retur.
Avatar billede bkhansen Novice
08. maj 2004 - 15:50 #8
Du får de 200 point :-) Så håber jeg du kan hjælpe en anden gang :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. maj 2004 - 16:04 #9
Så siger jeg da tak for point. ;o)
Hvis dit eventuelle spørgsmål falder indenfor noget jeg kan hjælpe med, skal jeg nok gøre hvad jeg kan.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester