DHCP og ipconfig /renew fejl
Hejsa.Jeg kan ikke komme på nettet med min bærbar.
Jeg ved der ikke er noget galt med switchen og at kedningerne ikke fejler noget.
Det er flere der har haft problemet, men synes ikke rigtig de har fundet en løsning?
http://www.eksperten.dk/spm/476201
http://www.eksperten.dk/spm/479612
Jeg har faktisk de samme problemer:
1) Kan ikke komme på nettet!
2) Kan ikke renew min ip adresse!
3) Jeg har samme indstillinger på min anden bærbar, men da virker det fint og kan godt renew ip.
Har hørt det er en fejl i xp ? Hvad kan jeg gøre for at rette den? Vil IKKE formatere!
Håber i kan hjælpe! ;-)
mvh
Brian Hansen
