Avatar billede inger47 Nybegynder
08. maj 2004 - 22:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

nu er jeg ved at være desperat menu

hey

jeg er ved at gå amok kan ikke finde ud af at få lov til at sætte et lille billed ind i menu bjælkerne øverst på denne side jeg laver for en ven,  PLEASE hjælp mig

www.undervisning.nu
ved godt den ikke er god i mozzilaaaaa
please
Avatar billede fgsupermand Nybegynder
08. maj 2004 - 22:35 #1
jeg tror det er det her du skal bruge

http://html.dk/artikler/00002/
Avatar billede inger47 Nybegynder
08. maj 2004 - 23:14 #2
nej desværre  ikke et flavicon  men i min menu  Førstehjælp
Avatar billede fgsupermand Nybegynder
08. maj 2004 - 23:16 #3
ohh, jeg havde bare slet ikke set din menu, for den virker kun i IE
Avatar billede inger47 Nybegynder
08. maj 2004 - 23:25 #4
vil også meget gerne finde en lign.  som virker alle steder,, hvor jeg kan have et billed i eller lige efter knappen...kan du hjælpe med det er point dine ,,,
Avatar billede weis Nybegynder
10. maj 2004 - 10:24 #5
Inde på denne side http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html kan du finde mange gode topmenuer der virker i de fleste browser. Der er også mulighed for at indsætte billeder i mange af dem
Avatar billede inger47 Nybegynder
01. august 2004 - 16:10 #6
læg svar
Avatar billede weis Nybegynder
16. september 2004 - 16:34 #7
Her er et svar :-)