Avatar billede snap Nybegynder
09. maj 2004 - 12:21 Der er 8 kommentarer

Mic på messenger

fter montering af mic r der ikke gennemgang
Avatar billede tumben Novice
09. maj 2004 - 12:58 #1
..åben din mixer og se om mic er enabled...og lav lydtesten i messenger...funktioner..lydindstillinger el lign...men spørgsmålet er måske ikke alvorligt ment
Avatar billede snap Nybegynder
09. maj 2004 - 13:05 #2
du kan godt tro på at det er alvorligt ment men jeg sidder som en hjælper mellem 2 så du må give mig lidt tid så jeg kan afprøvet det
Avatar billede snap Nybegynder
09. maj 2004 - 17:03 #3
vi sidder med window98 og messenger 6.1 jeg ved ikke om det gør nogen forskel
Avatar billede zhristian Nybegynder
09. maj 2004 - 21:54 #4
Prøv nu at gøre som tumben sagde!? Hvis det ikke virker, er der noget galt med din mikrofon eller lydkort/bundkort.
Avatar billede invisus Nybegynder
10. maj 2004 - 13:12 #5
hvis du har onboard, så kan du godt glemme det! får fat i et lydkort ellers virker det ikke !
Avatar billede tumben Novice
10. maj 2004 - 17:04 #6
invisus...hvorfor i alverdens skulle det ikke virke fordi det er et onboardkort....kan du ikke begrunde det ...det vil vi alle meget gerne høre :-0
Avatar billede invisus Nybegynder
10. maj 2004 - 19:56 #7
Fordi onboard er noet lort... Ej.. Jeg kender bare mange der ikke har kunne få en mic til at virke på at onboard, mig selv inclusiv.. Så mit råd er bare at det ville være bedst at købe et lydkort... så er man sikker på at det virker.
Avatar billede tumben Novice
10. maj 2004 - 23:55 #8
invisus..ked af at sige det men det er altså noget ævl.....du har ret i at et rigtigt lydkort næsten altid er bedre en et onboard...men det er kun lydkvaliteten...ikkke funtionaliteten.....TJEK din stik sidder i de rigtige huller..tjek micén på en anden pc....tjek de ting jeg skrev i mit svar....
(har har masser af maskiner med onboard...det virkede fint)