Avatar billede blasphemous Novice
09. maj 2004 - 16:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

samsung e700 + mms som baggrund??

Jeg har købt en samsung e700 , og kan ikke rigtigt finde ud af at få mine indkommende mms beskeder som bagrund på min skærm?? tilsynladende kan jeg kun sende dem videre?? og så er konceptet med mms ligsom ødelagt for mig((
  Jeg har prøvet at kigge i manualen men det er renr russisk for mig(( hjæææælp))P
Avatar billede nce Novice
09. maj 2004 - 22:05 #1
Hej jeg ved ikke om dette er den nemmeste måde men den virker for mig, når du modtager en mms flytter du den til min mappe,derefter går du ind i menuen der hedder meddelser og ned i den menu der hedder multimedie-meddelser og ned i menuen min mappe og trykker på det billede du vil have frem så trykker du på fun. i venstre side af telefonen så trykker du på klip medie og trykker på billede og vælger det billede du vil have og gemmer det, så går du ind i din mappe der hedder underholdning og ned i mappen der hedder medieboks og ned i mappen der hedder billeder og der ligger dit billede,så trykker du vis og trykker på funkt. og ned på anvend som baggrund, så skulle den være der.
Avatar billede blasphemous Novice
10. maj 2004 - 03:28 #2
Du er alt for genial!!! takker mange gange))