Avatar billede jesras Nybegynder
10. maj 2004 - 23:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3COM netkort + driver

Hej jeg har et problem, som jeg tror er relateret til mit netkort.

Min internet forbindelse er røget, og jeg kan ikke få den til at funge igen. Jeg har så prøvet at deaktivere netkortet og aktivere det igen. Men ligestraks jeg prøver at aktivere det igen, går computeren kold.

Jeg har prøvet at dl de nyeste drivere dertil, men når jeg prøver at installere dem, er det ligesom om den ikke kan finde dem alligevel. Nogle der har været ude for lignende problemer og har en løsning.

Det er et 3COM Gigabit LOM (3C940) netkort
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. maj 2004 - 23:45 #1
Bruger du Me eller XP, så prøv med en systemgendannelse !
Avatar billede muffstarr Nybegynder
11. maj 2004 - 00:51 #2
Jeg synes det lyder som om kortet er brændt af :-( Har ikke tal på hvor mange jeg efterhånden selv har måttet skifte. Prøv et nyt, et alm. 10/100 mbit noname koster tit 60 - 70 kr.
Avatar billede muffstarr Nybegynder
11. maj 2004 - 00:52 #3
ah sorry, står jo højt og tydeligt at det er et gigabit du har probs. med...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. maj 2004 - 20:50 #4
Nu ville det være dejligt med en kommentar fra opretter *S*
Avatar billede jesras Nybegynder
09. april 2012 - 14:05 #5
For at lukke