Mailserver på TDC forbindelse
HejJeg har en TDC bredbåndslinje, den har jeg prøvet at sætte en mailserver op på, men det er ligsom om at de mails som man sender til den bliver væk undervejs...;-(
Der sidder en router/firewall på forbindelsen, iden er der åbnet for port 25 samt 110. Domæne "aab2.dk".
Skal lige siges at man ikke får nogen fejl retur når man sender til mailadressen "thomas@aab2.dk"
Kører med en Mercury mailserver
Nogen derude som har et godt råd???
Mvh
Thomas
