Avatar billede Webmasteren Praktikant
20. maj 2004 - 13:51 Der er 8 kommentarer

Lag i forbindelse på trådløs netværk.

Davs!

Jeg har oplevet, at i computerspillet Counter-Strike (et mod til Half-Life) får man ca. hvert minut et stort loss (tab af data). Dette tror jeg er pga. jeg netop har fået trådløs opkobling (trådløs router med TDC ADSL 2 Mbit/512 Kbit forbindelse forbundet til min stationære computer via en trådløs USB-adapter - alt sammen kører 11 Mbps)

Er der nogen, der har oplevet det samme, eller/og ved hvordan jeg slipper af med dette loss i spillet Counter-Strike.
Avatar billede 0verride Nybegynder
20. maj 2004 - 23:19 #1
hvilken usb adapter er det ??
Avatar billede Webmasteren Praktikant
21. maj 2004 - 03:10 #2
Det er en Linksys Wireless-B USB Network Adapter
Avatar billede 0verride Nybegynder
21. maj 2004 - 09:03 #3
regner med det osser linksys router

prøv på routen at sætte ssid kanaler på en af flg 1,5,9,11

sæt rts trashold til 2304 og fag. trashold til det samme
Avatar billede Webmasteren Praktikant
21. maj 2004 - 15:31 #4
Det hjalp ikke...
Avatar billede 0verride Nybegynder
21. maj 2004 - 17:21 #5
prøv at sætte den til den 11 mbit og ikke mixed.
Avatar billede Webmasteren Praktikant
22. maj 2004 - 01:00 #6
Det er gjort på den vis, at man ikke kan vælge udelukkende 11 Mbps... Derimod kan man vælge imellem "1-2 Mbps" og "1-2-5,5-11 Mbps" - Jeg har valgt den sidste mulighed.
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
19. juni 2005 - 11:30 #7
har du fundet en løsning på det her. Jeg sidder nemli med et lignedne problem....
Avatar billede 0verride Nybegynder
23. juni 2005 - 16:18 #8
hingebjerg tror du skal oprette en ny tråd denne er vist rimlig død året efter