Avatar billede akempff Nybegynder
20. maj 2004 - 16:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drag og drop visual studio .net

Hej Eksperter.

Mit problem:
Jeg vil gerne lave en klasse i et windows projekt, der har en picturebox og yderligere attributter og have den klasse til selv at styre hvor på skærmen pictureboxen er.

Jeg har prøvet 2 ting, et hvor jeg i pictureboxens Mousedown, up og move sætter at den skal ændre location.  Det virker ikke.
´Boxen flicker og er ikke til at styre.

Så har jeg prøvet at lave en liste i Form med picture boxes, sætte et index når der klikkes osv, det virker fint.
Så er der ingen problemer, bortset fra at jeg så i formen skal til at lave en sideløbende liste med de andre attributter jeg gerne vil have styr på.

Så hvis der er nogle af jer, der lige har et lille eksempel på hvordan en klasse kan styre tegningen og lokationen af pictureboxe, så vil jeg være glad.
Avatar billede akempff Nybegynder
24. maj 2004 - 00:33 #1
Lukker igen
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. maj 2004 - 21:47 #2
så luk