Avatar billede dksms Nybegynder
27. maj 2004 - 09:39 Der er 1 kommentar

Active x objekter

Det lykkedes ikke Windows Update-programmet at udføre opdateringen. Nedenfor finder du nogle forslag, der kan hjælpe dig med at komme videre:
Du har muligvis klikket på Nej, da du blev bedt om at acceptere certifikatet. Hvis du vil give webstedet Windows Update mulighed for at installere, skal du klikke på Ja, når du får vist dialogboksen Sikkerhedsadvarsel.
Sikkerhedsindstillingerne i Internet Explorer kan være for høje. Hvis du vil installere den opdaterede software og få adgang til Windows Update, skal sikkerhedsindstillingerne i Internet Explorer være angivet til Mellem, Mellemlav eller Lav, og Active Scripting samt overførsel og initialisering af ActiveX-objekter skal være aktiveret.

Det er den besked jeg får nåh jeg skal ind og update windows. Hvad kan jeg gøre ved det. Jeg er ret sikker på det er de der active x objekter.
Hvad kan jeg gøre ved det så jeg kan komme til at update mit windows.
Hvis i vil være sikre på at få jeres point for et svar vil i så ikke være venlige at lægge en grundig guide jeg er ikke så øvet med det her computer fis. Hvis det er i en forkert sektion undskylder jeg
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. maj 2004 - 15:49 #1
højreklik på Internet Explorer ikonet på dit skrivebord vælg egenskaber og kig på dette billed http://firewalker.1go.dk/IEsikkerhed.png , jeg har engelsk system,så dit faneblad hedder "Sikkerhed" og knappen du skal trykke på hedder någet i retning af "standard indstilling/værdi , for du en 404 fejl når du klikker på linket så gå her først http://firewalker.1go.dk/ og kig på billedet derfra,eller kopier det ind i adr.-feltet og tryk enter, i stedet for at trykke på det ;)