Avatar billede mrfunder Nybegynder
27. maj 2004 - 22:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor opdatere den ikke?

Min kode gider ikke at opdatere :(?

<?
include("sql.php");
$ejer = "bruger";

//Her insættes alle bluser
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse1','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse2','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse3','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse4','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse5','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse6','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse9','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse11','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse12','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse16','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse17','toj1')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse18','toj1')");

//Her insættes alt hår
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','hair1','toj2')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','hair2','toj2')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','hair3','toj2')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','hair4','toj2')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','hair5','toj2')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','hair6','toj2')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','hair_black','toj2')");

//Her insættes alt diverse ting
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','poli','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','star','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','sup','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','Solbriller','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','cola','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','ballon1','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','ballon2','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','ballon3','toj3')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','ballon4','toj3')");

//Her insættes hatte m.m
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','Skygge','toj4')");
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','Hue','toj4')");
?>
Avatar billede mrfunder Nybegynder
27. maj 2004 - 22:19 #1
Mit problem er at den ikke sætter en pind ind i databasen..
Avatar billede the_legend Nybegynder
27. maj 2004 - 22:21 #2
hva med at sætte mysql's egen kode på så du kan se hvilken fejl den evt. giver? MENER det er or die mysql error(); eller noget i den stil.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. maj 2004 - 22:21 #3
mysql_query("INSERT INTO garderobe (username,pic,toj) VALUES('$ejer','bluse1','toj1')") or die(mysql_error());
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. maj 2004 - 22:22 #4
sæt den bare på den første og prøv igen.
Avatar billede lillebror Nybegynder
27. maj 2004 - 22:22 #5
Har du overvejet loops, bare for mere overskuelighed?
Avatar billede mrfunder Nybegynder
27. maj 2004 - 22:24 #6
Satte en "or die mysql error på"
Parse error: parse error, unexpected T_LOGICAL_OR in c:\blablabla on line 6
Avatar billede mrfunder Nybegynder
27. maj 2004 - 22:31 #7
Lukker, fandt ud af det..