Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
28. maj 2004 - 10:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis uden adds og med php.. nogen der kender

Nu har jeg været 100 sider igennem hvor de lover alt fra 10-500 mb gratis webspace, men alle er der altid den ene eller anden catch. lige fra at man skal poste 500 gang i deres forum til div. ansøgninger som jeg aldrig har fået svar på.
Så nogen der kender et sted som helts er banner og pop-up fri (ikke et must), men der skal være php, og instant sign up.

På forhånd tak
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
28. maj 2004 - 10:40 #1
Det er jo i grunden ikke overraskende, da det jo koster noget at have serveren og netforbindelse kørende.

Det forudsætter at enten du betaler for dit webhotel, eller de får sponsorer/reklamer til at gøre det, eller ejeren af webhotellet bare har lyst til at bruge egne penge på ingenting ...
Avatar billede skau Nybegynder
28. maj 2004 - 13:03 #2
hmmm web 10 er MEGET billigt og virker godt, men har du checket www.whitehat.dk
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
28. maj 2004 - 19:42 #3
Ser ud til whitehat opfylde kravene.