Avatar billede jimmidreng Nybegynder
28. maj 2004 - 18:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Restore enkelt tabel fra .BAK fil.

Jeg har en enkelt tabel som jeg gerne vil have ud af en BAK fil, faktisk er det kun en 10.000 rows jeg skal bruge.

Restore af hele databasen er næsten umuligt, den fylder 4Gig, og kan slet ikke være på min laptops SQL.

Tabellen jeg skal bruge data fra holder 4,2 mill rækker.

Finders der ikke en App, der kan hive data ud af BAK filen?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
29. maj 2004 - 12:35 #1
Jeg har ikke hørt om et sådan program. Men jeg kan anbefale dig at anvende filegroups til nogle udvalgte tabeller, på den måde har du mulighed for at restore en tabel.

Hvis jeg var dig ville jeg lave en restore på en stationær pc og så hente den tabel jeg skulle bruge.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
29. maj 2004 - 12:36 #2
Af ren og skær nysgerrighed... Hvordan kan det være du kun skal 10000 rækker?
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
30. maj 2004 - 16:43 #3
filegroups er en mulighed, men det skulle vel have være ordnet før backuppen.
Det er en 10000 rækker jeg kom til at slette ved en fejl, der skal tilbage i databasen :-)
Avatar billede skwat Praktikant
30. maj 2004 - 23:49 #4
Restore ind i en ny database er eneste option
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
31. maj 2004 - 00:52 #5
Crap, det kræver en monster maskine, bare at lade mig hive det ind. Hvor skidt af MS at der ikke er nogen muligheder for at restore dele af en BAK fil. Data er der jo.
Avatar billede skwat Praktikant
31. maj 2004 - 11:15 #6
4 gig er da ikke så meget :)
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
23. juni 2004 - 12:21 #7
Nå, jeg lukker.