Hjælp til opsætning af Zyxel 100ih ISDN Router
Jeg har en zyxel router jeg gerne vil har til køre på min isdn forbindelse.For at sætte den op skal man bruge et VT100 terminal emulerings program som skal sende til com porten. Er der nogen der kan anbefale et samt hvordan man logger det på com porten?
Selve kode delen står vist i manualen, så det ser jeg på til den tid.
