Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
11. juni 2004 - 00:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DI-604 crasher

Jeg har en D-Link 604 router tilknyttet en TDC Erhverv ADSL. Af en eller anden grund, så crasher routeren flere gange om dagen (stopper med at svare og der er ingen adgang til internettet). Routeren er helt ny og har den seneste firmware.
Den er sat op til dynamisk IP, og den virker også fint, når den altså ikke crasher.
For at få routeren til at virke igen, bliver man nødt til at slukke for strømmen til den.
Jeg havde det samme problem med en tidligere router af samme model, som jeg kasserede, da jeg troede, at den var defekt.

Nogle som har prøvet det samme eller har hørt om lign. problemer?
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
23. juni 2004 - 06:01 #1
Har taget routeren ud af sit kabinet og indsat den i et luftkøbet istedet for.  Den kører nu stabilt, så det må havde været et problem med overophedning.
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
23. juni 2004 - 06:01 #2
lukker
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
23. juni 2004 - 06:01 #3
lukker