Avatar billede terib Nybegynder
11. juni 2004 - 11:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler en der kan asp

Hej
Skal have lavet Login, Hente data, skrive data til en accessdb på nettet. Udskriv skal det også kunne. Intet design eller lign.
Betaler naturligvis.
Læg din mail hvis du er interesseret.
Med venlig hilsen
Avatar billede websam Nybegynder
11. juni 2004 - 11:48 #1
Du kan fange mig på martin(a)newage.dk så kan vi snakke om det :o)

/Martin
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2004 - 11:48 #2
kim@soze.dk - kan dog være jeg først svarer i aften
Avatar billede mm12010 Nybegynder
11. juni 2004 - 11:50 #3
jesper [snabel-a] grini [punktum] dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. juni 2004 - 16:33 #4
invipun@hotmail.com
Avatar billede pixeldude Nybegynder
11. juni 2004 - 17:00 #5
eksperten[kanelsnegel]dammark.net
Tror allerede jeg har noget liggende ...
Avatar billede acomma Nybegynder
11. juni 2004 - 20:53 #6
Hej Terib,

MSN: support(a)acomma.com

Vi arbejder altid med fast pris, og i dit tilfælde vil en sådan løsning beløbe sig til 600-1000 kr. LB(a)acomma.com. Du får faktura og kan godkende før du betaler. Alt vil blive udviklet på en testserver, alt efter om du kører Unix eller Windows.
Avatar billede terib Nybegynder
11. juni 2004 - 21:32 #7
Hej,
Jeg har valgt 3 ud som har fået en beskrivelse. Ingen kriterier at vælge udfra - kun dem der lige fangede blikket :-)
Tak for alle henvendelser - hvis i vil dele point så læg et svar. Jeg lukker sprg. om et par timer.
Med venlig hilsen
Avatar billede terib Nybegynder
12. juni 2004 - 09:04 #8
Kun en der vil have point for ulejligheden ? Nå men jeg lukker og siger mange tak for henvendelserne.