Avatar billede spur Nybegynder
13. juni 2004 - 00:30 Der er 2 kommentarer

installation af debian på powerbook.

Håber der er nogen der kan hjælpe...

hvilken debian skal jeg hente til min powerbook g4. og hvordan booter jeg den...
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juni 2004 - 12:58 #1
en g4 er vel PPC arkitektur. Så du kan ikke bruge x86 debian. Du skal have fat i en unstable PPC version og så boote den med cd'en.
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juni 2004 - 17:14 #2
ok.. eftersom du har gjort det nu jævnfør dit nyoprettede spørgsmål så vil jeg lægge et svar så du kan uddele point.