Avatar billede mula Nybegynder
14. juni 2004 - 15:44 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Nogen som kender webhotel som udbyrder MS exhange til emailserver

Hejsa eksperter.
Er der nogen som kender et eller flere webhoteller som tilbyder ms exhange server til email server??
vil gerne kunne bruge funktioner som delt kalender, email grupper..
på forhånd tak
Mula
Avatar billede christian Nybegynder
14. juni 2004 - 15:48 #1
Der er kommet en hel del spillere på markedet med hosted exchange... de fleste tager 89,- per bruger
Scannet har sådan et tilbud: http://www.scannet.dk/exchange.htm
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 16:07 #2
der er flere muligheder. Se følgende debat:

http://activedeveloper.dk/forum/forum.asp?foid=46
Avatar billede christian Nybegynder
14. juni 2004 - 16:48 #3
mula: er det webhotel eller exchange hosting du leder efter?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 16:54 #4
Hvorfor vælge en ASP-løsning? (Application Service Provider)
Nu ved jeg ikke hvor mangel clienter der er tale om, men fx en linux server med Samsung Contact, kunne være en mulighed - Samsung Contact er gratis <= 5 clienter.

Samsung Contact er en såkaldt exchange-server til Linux, som jo er et gratis operativsystem.

Kontakt mig evt. for yderligere information.

michael@nsec.dk
Avatar billede mula Nybegynder
15. juni 2004 - 19:43 #5
: christian det var en sådan løsning jeg eftersøgte, så tak for den.
89kr om md pr bruger hm kan det ikke gøres billigere??
ang webhotel /email server.. dem jeg undersøger det for er en lille virksomhed med kun to medarbejdere pt. og de har brug for noget som er nemt. derfor tænkte jeg på at lade SP være den samme til webhotel og emailserver..
: Newage jeg er ski blevet lidt spændt på at få afprøvet samsung contact , for mig selv så tak

Så jeg deler pointene imellem jer håber det er ok..
Avatar billede mula Nybegynder
15. juni 2004 - 19:44 #6
hov mgl svar for christian
Avatar billede mula Nybegynder
15. juni 2004 - 19:44 #7
hov også tak til theprofessor for linket..
Avatar billede christian Nybegynder
15. juni 2004 - 19:53 #8
et styk svar...

Tror godt du kan få noget til 89,- om mrd inkl moms, jeg kan bare ikke huske hvem :-(

newage: kan SC det samme som exchange? task, meeting, grupper fælles kontakter etc?
Avatar billede christian Nybegynder
15. juni 2004 - 19:57 #9
Der er også DIR:
http://www.dir.dk/produkter/exchange/priservilkaar.aspx
Kan ikke lige se om det er med moms
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2004 - 20:03 #10
chr>> JEP - alles! :)