Avatar billede fon Nybegynder
15. juni 2004 - 23:48 Der er 4 kommentarer

Suzuki dm50 samurai - Maler problem

Jeg har en gammel Suzuki dm50 Samurai. Jeg har grundet den og den skal males i morgen. Jeg undrer mig over, om man selv kan lave "flammer" eller andet gejl/fedt, via maling?
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2004 - 23:55 #1
Jeg fandt en slags tutorial på hvordan det gøres på biler, jeg ved ikke om det kan hjælpe, men måske er det en start!

http://www.rctech.net/articles/painting_hauntedmyst3.shtml#sub08
Avatar billede yxos Nybegynder
16. juni 2004 - 09:09 #2
Hvis du ikke har prøvet det før, så tror jeg det bliver svært at få det pænt.
Et alternativ kunne være, at male den i en grundfarve, og så købe nogen staferinger, altså klistermærker. De fås i mange former og motiver, og kan sættes på så det ser helt proff't ud. De fås i diverse auto-tilbehørsbutikker.
...bare et forslag...
Avatar billede fon Nybegynder
19. juni 2004 - 13:14 #3
Hmm.. Sådan nogle stafferinger er pæænt dyre.. fx te malossi klistermærke koster 70 kroner..
Avatar billede yxos Nybegynder
19. juni 2004 - 17:44 #4
ok, hvis du synes det er dyrt, så tror jeg du vil blive slemt skuffet når du skal male flammer på...