Avatar billede fon Nybegynder
15. juni 2004 - 23:50 Der er 2 kommentarer

Suzuki dm50 samurai - Skrue problem

Hej igen. Jeg mangler en tomgangs-skrue, og det er simpelthen umuligt at finde en. Så jeg tænkte på om der var en der havde eller vidste hvor man ka få en? Eller om man kan bruge en anden skrue eventuelt. Det er til en Suzuki dm50 Samurai.
Avatar billede syvon Nybegynder
16. juni 2004 - 00:35 #1
det nemmeste ville nok være at gå ind til den nærmeste thansen forretning og spørge.
Avatar billede fon Nybegynder
19. juni 2004 - 13:18 #2
Ja det har jeg prøvet, og de har ikke nogen tomgangsskrue til dm50.. De kan desværre heller ikke skaffe nogen.. Forstår jeg bare ikke noget af! :(.. Men ellers tak..