Avatar billede davidchristensen Praktikant
16. juni 2004 - 13:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XSL + XML + JavaScript ?

Hej her

Jeg leder efter noget om hvordan man via Javascript og XSL kan lave nye noder i det XML-dokument man har loadet ind. Forstiller mig et script der ligger i XSL-filen, som gør at for hver node i XML dokumentet, kommer der en knap med f.eks "tilføj node under denne", man kan så skrive etellerandet og trykke på OK, så javascriptet tilføjer noden i XML, og XML-filen opdateres..

Er der nogen der véd noget om hvordan det vil kunne lade sig gøre? Måske nogen har en .js-fil liggende klar til brug..? ;)

David
-
Avatar billede nute Nybegynder
16. januar 2005 - 12:45 #1
javascript til dette, vil nok være en dårlig løsning ... om ikke en umulig løsning, da js ikke har skriverettigheder til filsystemet på serveren.

/nute
Avatar billede davidchristensen Praktikant
14. november 2006 - 14:40 #2
allright. jeg er blevet klogere. lukker :)