Avatar billede nvhit Nybegynder
19. februar 2001 - 23:44 Der er 5 kommentarer

Age of Empires mystik!

Hvorfor skal nogle spil - bl.a. AOE2 være på internettet hvis man skal spille over netkort og krydset kabel?

Avatar billede brain Nybegynder
19. februar 2001 - 23:48 #1
Det skal det heller ikke. DirectPlay vil gerne have gang i Modemet når man vælger \"DirectPlay for Internet play\" (eller whatever), men du trykker bare cancel til det...
Avatar billede manon Nybegynder
19. februar 2001 - 23:52 #2
på mit netværk skulle jeg have en IPX protokol for at aoe kunne spilles.
Avatar billede brain Nybegynder
19. februar 2001 - 23:59 #3
Ehh, hvorfor sætter du det ikke til at køre TCP/IP ?
Avatar billede nvhit Nybegynder
20. februar 2001 - 00:49 #4
Jeg tror ikke at det virker hvis der ikke er internetadgang når man starter med at spille. Inde i AOE kan man vælge om man vil spille over internet eller lokalt netværk.

Selvom man vælger lokalt netværk vil den gerne på nettet.... (min vil)

Næste gang tager jeg simpelthen telefonledningen ud af modemet, ha! så må vi se hvad der sker..

?
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:31 #5
SKAL SPM. IKKE LUKKES ? :-)