Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 12:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mails for accepteret svar skal ikke sendes fra gammelt tidspunkt

Hej

Nu har det altså irreteret mig i lidt tid...

Hvis man ligger et svar i et spm, og der går nogle dage før det bliver accepteret så kommer mailen langt op i listen over modtagede mails fordi der er en date-header der får det til at ligne at mailen blev sendt samtidigt med det svar man lagde ! når man så abo. på nogle spørgsmål + deltager i andre så kan den mail godt ryge et par hundrede pladser op, så man skal til at lede efter det for at kunne få markeret den som læst (eller 'marker alle som læst' i TB)

Kunne dette mske blive ændret så mailen bliver sendt med det tidspunkt svaret blev accepteret...

Morten
Avatar billede bjornicle Nybegynder
20. juni 2004 - 12:07 #1
I thunderburd kan du faa den til at sortere efter "Order Received" hvilket jeg syntes er noget federe da jeg saa ser mails i den raekkerfolge de kommer, fremfor det datofelt mailen angiver
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 12:09 #2
Tjoo - selvfølgelig en løsning... men holder stadig på det skal blive løst..

Morten
Avatar billede snowball Novice
20. juni 2004 - 12:26 #3
Admin blev på sidste CoAdmin møde orienteret om denne fejl, og jeg ved den er på hans "To Do liste", så det skulle gerne blive rettet på et tidspunkt :)
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 13:25 #4
OK.. lækkert