Avatar billede manon Nybegynder
23. juni 2004 - 16:10 Der er 1 løsning

Når man printer email ud skal vedhæftninger også med.

Hej E

Hvordan kan man i en Outlook 2000 dk version få de info om vedhøftede filer med i udprintning af en email.

Eks. hvis jeg har vedhæftet nogle billeder til en email og gerne vil printe siden ud for at arkivere den på gammeldags maner, så kunne jeg også godt tænke mig at den også printede de navne/data/info om mine vedhæftede filer (i dette tilfælde navn på JPG billederne) med ud så man kan se hvad og hvordan der er sendt med som vedhæftning.

Kan dette lade sig gøre og hvor skal dette slås til i Outlook 2000?

På forhånd tak for hjælpen.

.
Avatar billede manon Nybegynder
11. august 2004 - 15:02 #1
Ingen svar - lukker.