Avatar billede stigers Juniormester
25. juni 2004 - 09:47 Der er 12 kommentarer

john_stigers karantæne - hvorfor?

Som overskriften lyder - hvorfor har jeg fået karantæne?????
Avatar billede hcma Novice
25. juni 2004 - 10:37 #1
undrer mig også såre. Har du slet ikke fået besked om grunden ?  Hvis ikke, er det uanstændigt. Men du har vel senest "kun", så vidt jeg kan se ud af de indlæg, jeg har læst, stillet dig kritisk/været frustreret over den seneste polimik (eller er det politik) ang. deaktivering af en bruger.
Vi (= brugere) kan pr. definition udelukkende kommentere, kritisere (god som dårlig) og stille spørgsmål ud fra det vi har læst os til hos Eksperten.dk. Hvis vi så træder nogle over tæerne eller overtræder etiske regler/ekspertens regelsæt, må vi i det mindste forvente, at vi får at vide, hvad vi har gjort galt, enten i selve tråden eller i en mail fra Admin/Co-Admin, så vi har en chance for at forbedre os.
Alt andet er da, for mig at se, et udtryk for fejlslagen "store-bror-mentalitet".
STOR frustration her, og jeg vil ikke mere betale for Pro-abon., men "kun" optjene point til det.
Forresten - har du fået at vide, hvor lang tid karantænen løber ?
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 11:34 #2
http://www.eksperten.dk/spm/513407
Kommentar: bredker
"skal hilse fra "john-stiger" og sige
at han fik karantæne pga at han oprettede et farvelspørgsmål til platlasse"

Kunne tyde på du har fået det at vide!
Avatar billede hcma Novice
25. juni 2004 - 11:52 #3
fet321 >>  meget mærkeligt, jeg har ikke modtaget noget på spørgsmålet. Gu-ve' og jeg også er på observationslisten  ;o)
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 11:56 #4
catbody >> "meget mærkeligt, jeg har ikke modtaget noget på spørgsmålet."
Den fangede jeg ikke lige. Kan skyldes jeg ikke er helt vågen endnu ;-)
Avatar billede hcma Novice
25. juni 2004 - 12:08 #5
du henviser til http://www.eksperten.dk/spm/513407  som jeg overhovedet ikke har set eller hørt noget om, selv om jeg abonnerer på det.
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 12:15 #6
Mystisk.
Avatar billede stigers Juniormester
25. juni 2004 - 14:53 #7
fet321> Nu anser jeg ikke det spørgsmål for at være karantænegrundlag - derfor spørger jeg her. Den helt præcise grund skal falde fra den coadmin dergav mig karantænen!

Der er flere coadmins der har givet udtryk for at den handling var lidt for voldsom!
Avatar billede stigers Juniormester
25. juni 2004 - 14:53 #8
Jeg får heller ikke fra http://www.eksperten.dk/spm/513407 .....
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. juni 2004 - 15:03 #9
Det er sq da noget underligt noget alt sammen.
Er alle CoAdmins forheksede eller hvad hulan sker der ? Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke vil kommentere dine indlæg John. Det MÅ da være et krav, med den behandling du har fået og i særdeleshed, når du ikke selv kender den præcise grund.

Jeg støtter op om holdningen ang. at alle tøsedrengene IKKE skal ha' lov, at overtage kommandoen herinde.

Suplerende kan jeg oplyse, at jeg modtager mail når der er nyt her - http://www.eksperten.dk/spm/513407
Avatar billede stigers Juniormester
25. juni 2004 - 19:07 #10
victor-1> der er, så vidt jeg snart har fundet ud af, en enkelt coadmin om beslutningen at give mig karantæne....
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2004 - 23:22 #11
jeg kan desværre ikke lukke her - men tak for input.
Avatar billede hcma Novice
25. juni 2004 - 23:40 #12
stigers >>  hvis det er een eller et mindretal af co-admins som har besluttet at sætte dig eller en hvilken som helt anden i karantæne, må jeg betragte det som magtmisbrug af den eller de pågældende. En beslutning om evt. karantæne eller deaktivering bør og skal besluttes i konsensus eller af kvalificeret flertal af co-admins. Alt andet er under lavmålet!! (eller har jeg ikke forstået en pip af de moralske/etiske regler vedr. Eksperten.dk ?)
Jeg føler mig kraftigt provokeret og føler mig presset til at være særlig kritisk over for administrative beslutninger/afgørelser fra co-admins. Og jeg er desværre tvunget til at skære alle over samme kam, hvilket er ærgerligt, da det, så vidt jeg kan forstå, "kun" omhandler en enkelt co-admin.