Avatar billede steffen2408 Nybegynder
04. juli 2004 - 14:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Pro medlem??

Jeg modtag denne mail idag:

"Kære steffen2408

Dit abonnement på Eksperten Pro vil ophøre Sunday den  4. July 2004

Jeg håber du er tilfreds med Eksperten Pro og ønsker at forny dit abonnement.
Du kan forny dit abonnement via www.exp.dk/pro

Venlig hilsen

Jacob Friis Larsen (admin @ Eksperten.dk)"

Jeg finder det lidt mærkeligt da jeg ikke har betalt for at blive pro medlem, og aldrig har ville være det :S andre der har modtaget så'n en mail??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. juli 2004 - 14:13 #1
Alle har fået den, ingen fejl: http://www.eksperten.dk/spm/516649
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
04. juli 2004 - 14:16 #2
okay ;)
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 14:31 #3
Avatar billede czar Nybegynder
04. juli 2004 - 15:06 #4
forward til spam@fs.dk hvis du mener du er blevet spammet..

www.net-tjek.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. juli 2004 - 15:18 #5
Det kan ikke være spam, da man ifølge reglerne har sagt ja til at få mails fra eksperten.
Avatar billede czar Nybegynder
04. juli 2004 - 15:28 #6
skal vi ikke lade folk med jura viden om at beslutte det..

de er meget dygtige til det inde i www.fs.dk ..

bare spørg jubii.dk ..
Avatar billede Slater Ekspert
04. juli 2004 - 15:52 #7
Ej, tag dig lige sammen czar :D

Han har fået noget gratis, der koster penge, og pga. det, har han fået en e-mail om det.
Hvis det er spam, er jeg Johnny Margrethe d. 2.
Avatar billede czar Nybegynder
04. juli 2004 - 16:01 #8
davs Johnny...
Avatar billede Slater Ekspert
04. juli 2004 - 16:23 #9
czar -> c'mon! Hvis det var fordi han fik tilbudet fra en side, han aldrig havde været inde på, eller deltaget i - eller hvis de begyndte at sende ham reklamer efter der.

Men han er medlem af siden, omend ikke Pro af egen vilje, han har sagt ja til at få e-mails, han har garanteret fået et par stykker før, der handlede om andre ting - f.eks. indlæg i hans spørgsmål.

Så får han en mail om at han har fået noget totalt gratis, og så skal han melde det til forbrugerombudsmanden? Det er da lidt ondt..
Avatar billede hcma Novice
04. juli 2004 - 20:09 #10
Har skrevet det før i andre tråde vedr. samme "problem"
Alle ekspertenbrugere fik et gratis pro-abonnement gældende i 2 mdr. (maj + juni),
grundet de store problemer, der var med indkøringen af Eksperten (version 4).
Flinkt gjort af Eksperten og det er også blevet offentliggjort på sitet.
Som erikjacobsen rigtigt skriver kl. 15:19:59 har via reglerne på Eksperten samtykket i at modtage nyhedsbreve og mails fra Eksperten.dk. Altså kan jeg ikke se at det er spam, når Eksperten, som jo havde givet alle et pro-medlemsskab, som et plaster på såret, har den venlighed at informere sine brugere om at nu udløber pro-medleskabet altså, og at man selvfølgelig har mulighed for at få det fornyet mod at erlægge den formidable sum af kr. 25,00 for en måneds abonnement.
Spam - no way
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
04. juli 2004 - 23:07 #11
okay, case closed!! gider ikke modtage flere mails fra dette spm!!
Avatar billede miklos Nybegynder
05. juli 2004 - 09:47 #12
Da jeg i sin tid oprettede en konto her var der ingen 'regler' etc. der gav lov til at sende mails ud.

At de tilføjer dette senere er ikke mit problem - at min konto var deaktiveret og 'stadig' modtager gratis PRO profil, men at de ikke oplyser mig om det og så senere spammer mig TO gange med advarsel om at den udløber samt advarsel om at den er udløbet til en DEAKTIVERET profil viser hvor amatør.dk denne side er.