Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
05. juli 2004 - 17:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC kan ikke luke ned, dvs. den starter med det samme igen

For at starte med starten, så satte jeg et USB2 pci kort i min maskine for at kunne udnytte min Maxtor OneTuch externe harddisk. Efter dette var gjort kunne min maskine ikke lukke ned uden at starte op med det samme igen. Umiddelbart er der ikke noget galt med de nye USB indgange, men jeg kan jo selvfølgelig ikke være sikker. Er der mon nogen der har en idé om hvad det er min maskine er ked af?
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2004 - 17:12 #1
Slå APM til i strømstyring.
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2004 - 17:13 #2
Har du prøvet, at flytte til en anden PCI port.
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
05. juli 2004 - 17:20 #3
ehrem, AMP? Med fare for at lyde som totalt PC analfabet, må jeg jo nok erkende at jeg ikke har den fjerneste idé om hvordan man slår APM til i strømstyring, eller hvad AMP er? Desværre har jeg ikke mulighed for at sætte det i en anden port, eller dvs. jeg har kort i de andre porte. Jeg kunne jo selvfølgelig godt bytte rundt på dem men jeg tror nu at porten virker da det var der mit modem sad før (bruger det ikke da jeg har adsl).
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2004 - 17:22 #4
Har du prøvet, at tage kortet ud for, at se om den stadig gør det samme?
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2004 - 17:24 #5
Det kunne også tænkes, at der er noget galt med driver til det nye kort. Kortet kan også være defekt, har du mulighed for, at afprøve i en anden maskine.
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2004 - 18:49 #6
Fandt du ud af noget?
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
24. juli 2006 - 23:45 #7
lukket