Avatar billede cubie Novice
10. juli 2004 - 14:28 Der er 5 kommentarer

Firewire og iPod

Hejsa

Jeg har lige købt en iPod fra Apple. Den tilsluttes min stationære PC med et firewire kabel. IPod lader fint op når kablet bliver sat i. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde den nye hardware (iPod). Jeg skulle mene, at den burde komme frem som en ekstern harddisk, men der sker ikke så meget?!

Har jeg ikke installeret firewire eller hvad er det jeg kager rundt i?
Avatar billede thulstrup Nybegynder
10. juli 2004 - 14:39 #1
Har du installeret softwaren til din iPod?
http://www.apple.com/dk/ipod/download/
Avatar billede thulstrup Nybegynder
10. juli 2004 - 14:41 #2
Og så kan du jo hente iTunes 4.6 bagefter, hvis du ikke allerede har gjort det:
http://www.apple.com/dk/itunes/download/
Avatar billede cubie Novice
10. juli 2004 - 17:51 #3
Tak for dit svar. Jeg havde installeret det hele... faktisk er det lidt flovt, men jeg havde ikke presset iPoden langt nok ned i docking stationen. Flovt!
Avatar billede cubie Novice
10. juli 2004 - 17:52 #4
Hvordan giver man dig nu point?
Avatar billede thulstrup Nybegynder
10. juli 2004 - 17:55 #5
Hehe...det er jo hvad der kan ske :)

Behold du bare dine point, du fandt jo selv ud af det.