Avatar billede letmein Nybegynder
15. juli 2004 - 19:52 Der er 3 kommentarer

pc'en kan ikke lukke ned !

Hej support

jeg har xp pro på min pc som fungerer fint, ,men når den har kørt i nogle timer vil den ikke lukke helt ned.

den stopper ved "windows lukkes" og så sker der ikke mere, og jeg må lukke den ned manuelt eller genstarte og når den starter op igen, kan den ikke finde mit modem og må genstartes igen før dem er klar??

der er ikke virus på, jeg har chekket.

hvad er der galt?

mvh.

Letmein
Avatar billede henrikege Nybegynder
15. juli 2004 - 21:18 #1
Det kunne tyde på, at din maskine måske lider af "varmeproblemer." Har du checket, at alle kølere / blæsere er i orden - og evt. renset disse. Endeligt kan det være din harddisk, som bliver for varm ved længere tids brug. Du kan købe harddiskkølere for ca. 125,00 kr, hvilket jeg selv bruger, da jeg har 5 HD'ske i min maskine, hvilket giver stor varmeudvikling... ;o) Det var hardware løsningen..... Men måske ligger dit problem, hvilket er mest sandsynligt, i et softwareproblem. Hvor længe har du køet med din installation af Windows ? - har du for nyligt installeret soft- eller hardware, som konflikter ? Du kan checke under "Enhedsorienteringen" om der evt. skulle være problemer på denne "front"
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. juli 2004 - 21:18 #2
du kan kigge her  http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/
håber det hjælper..O)
Avatar billede letmein Nybegynder
18. juli 2004 - 11:43 #3
mange tak for jeres råd. min pc er helt ny og har netop indkørt xp, lige nu kører den fint efter den har opdateret windows flere gange i sidste uge, men problemet kom efter jeg installerede nero brænder,tror jeg. men som sagt kører den fint nu, så jeg vil prøve jeres råd hvis det kommer igen.

letmein