Avatar billede macavity Nybegynder
20. juli 2004 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows installation kan ikke finde sata disk

Under opstart på installtionscd til winXP skriver den at den ikke kan finde harddisken.

Det selv om vi har booted med en dos disk og lavet en c partition.

hvorfor si'r den det? og hvad kan vi gøre ved det?

hardware: asus 94a800-v
harddisk: maxtor +9 200gb
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. juli 2004 - 21:56 #1
sidder den ikke i raid..?
Fordi hvis, så skal du installere raid driveren i starten af instellationen af xp.
Avatar billede macavity Nybegynder
20. juli 2004 - 21:59 #2
nope - bare en enkelt sata disk.
Avatar billede macavity Nybegynder
20. juli 2004 - 22:00 #3
fandt en løsning - boot med dos disk, og så starte installationen derfra - det er ikke elegant, men det virker.