Avatar billede mijak Nybegynder
31. juli 2004 - 20:15 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Mangler Dos 6.x.

Ja. HA HA. Hvem gider lege med det gamle lort? MEN, jeg har en MS-Dos 6.2 og skal bruge den til at komme i kontakt med en gammel bærbar Compaq Armada. Mit problem er, at disk nr.1 ikke kan læses. Er der måske mulighed for at få fat i et kopi?
(MS-Dos 6.2)
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
31. juli 2004 - 20:28 #1
Hej mijak, jeg har et kopisæt installationsdisketter liggende, som du kan få. Giv mig besked om, hvor jeg skal sende dem.
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2004 - 20:32 #2
hmm, det er desværre ikke lovligt at overdrage software der er beskyttet, i dette tilfælde Microsoft.

Det kan godt være at det er noget gammelt noget, men der stadig klausul på softwaren.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2004 - 20:34 #4
Avatar billede mijak Nybegynder
31. juli 2004 - 20:35 #5
Hej Benny. Hvis er du gider kan du sende dem som zip-filer til mijak@mail.tele.dk.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
31. juli 2004 - 20:45 #6
retaxes gør opmærksom på at det er ulovligt at overdrage beskyttet software. Så hvis du kan få en tiladelse, kan jeg sende den. Jeg beklager meget.
Avatar billede mijak Nybegynder
31. juli 2004 - 20:52 #7
HMMM. Jeg ejer og har betalt for en MS-Dos 6.2+ Enchanced Tools (Dell) og har kun det problem, at disk 1 ikke kan læses. Jeg har kun brug for et kopi af disk nr.1.
Jeg håber ikke,at der er nogen (retaxes!!) der kan få ondt i røven af det??
Problemet er selvfølgelig, at jeg ikke har lavet et kopi inden disketterne døde.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2004 - 20:57 #8
Shhh - sig det ikke til nogen: http://www.bootdisk.com/ eller http://www.bootdisk.de - er der noget her der ka' bruges ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
31. juli 2004 - 20:58 #9
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2004 - 21:36 #10
magictouch> God idé :O)
Avatar billede mijak Nybegynder
31. juli 2004 - 21:37 #11
Hej "majsmarken". Send lige et svar, så deler jeg lige mellem dig og "magictouch".
Begge jeres svar ser ud til at kan løse mit problem.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2004 - 21:43 #12
Mine links er iøvrigt nævnt flere steder her på eksperten - selvom nogen siger det er "ulovligt" SW ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2004 - 21:51 #13
... jeg behøvede nu ikke 95% af tildelte point *SS* - med tak alligevel...
Avatar billede mijak Nybegynder
31. juli 2004 - 21:54 #14
Øbsssssss!! Nå det blev ikke helt lige. Men ikke alle links er lige gode. Tak for hjælpen til alle!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2004 - 22:03 #15
Lidt point retur til <magictouch> via http://www.eksperten.dk/spm/525095
Så har vi delt i porten...

<mijak>: Du skal ikke foretage dig yderligerer...